Inovativni management

prof. dr. sc. Jovo Brekić

recenzenti: prof. dr. sc. Josip Deželjin, prof. dr. sc. Milan Jurina


godina izdanja: © 1994. (prvo izdanje) - biblioteka: Management
format: 16 x 23 cm; opseg: 204 stranice; uvez: meki
ISBN 953-180-009-X; CIP: UDK -


U tijeku je finalna rasprodaja. Cijenu i dostupnost naslova provjerite OVDJE.

   U integralnom tržištu - robâ, kapitala i rada - pokretač poslovnih aktivnosti je poduzetničko-inovativni management. Manager (direktor, voditelj), kao eksponent koncepcije managementa, u konkretnom poduzetništvu postaje profesijom i motivatorom svih akcija i biznisa, promotorom gospodarskog razvitka. Knjiga je namijenjena svim sadašnjim i potencijalnim rukovoditeljima.

Iz predgovora
  Tržište je izazov i poticaj za inovacije; gospodarstvo i društvo bez njih stagniraju. Kreativni pristup i inovacijski ciklus pokreću ekonomičnost, proizvodnost i profitabilnost, organizacijsku kulturu, profesionalnu etiku i konkurentnost poslovanja. Inovacijski ciklus u poduzeću oživotvoruje otkrića znanosti i stvaralačke izume, jer se u praksi primjenjuju teorijske spoznaje iz područja managementa. (...)
  U knjizi ćemo naći dosta od onoga što treba znati kako bi se polučio poslovni uspjeh i postiglo profesionalno zadovoljstvo, a naveden je i pregled aktualne literature o managementu kao nezaobilaznom instrumentariju u svakodnevnoj praksi.
  Namijenjena je cjelokupnoj strukturi managementa: šefovima i direktorima sektora i pogona, sve do generalnih direktora i njihovih pomoćnika, članovima upravnih odbora, potencijalnim rukovoditeljima (mladim stručnjacima), te stručnim kadrovima (organizacijskih, kadrovskih, planskih, razvojnih, pravnih, marketinških i financijskih službi), studentima odgovarajućih fakulteta te drugima zainteresiranima. (...)


Sadržaj knjige (otvara se u novom prozoru)

Zainteresiranima za ovaj naslov, preporučujemo i sljedeće:


S. Adubato, T. F. DiGeronimo: Govorite iz srca - Budi svoji i postignite rezultate
 
W. Glasser: Teorija izbora - nova psihologija osobne slobode
 
I. McDermott, W. Jago: NLP učitelj - Cjelovit vodič za osobnu dobrobit i profesionalni uspjeh
 
R. E. Wubbolding: Kako uspješno voditi ljude - Što reći kad ono što govorite nije djelotvorno
 
K. K. Reardon: Interpersonalna komunikacija - gdje se misli susreću
 
W. Glasser: Teorija izbora - nova psihologija osobne slobode
 
A.-M. Boromisa: Od troškova do koristi - Analiza troškova i koristi u pripremi projekta