Poduzeće u promjeni - Mijenjanje stavova, shvaćanja i ponašanja

dr. sc. Božena Jokić

recenzenti: prof. dr. sc. Sveto Marušić, prof. dr. sc. Josip Županov


godina izdanja: © 1994. (prvo izdanje) - biblioteka: Management
format: 16 x 23 cm; opseg: 100 stranica; uvez: meki
ISBN 953-180-016-2; CIP: UDK -

cijena: 31,50 kn (30 kn +PDV 5%)

   U hrvatskim se poduzećima zbivaju velike kulturološke promjene. Kolektivistički je sindrom gotovo posve iščezao, no što bi ga trebalo zamijeniti? Nova shvačanja i ponašanja ne mogu se preko noći promijeniti, no tim je promjenama moguće rukovoditi i poticati ih. Suvremeni management u svijetu koristi u tu svrhu različite tehnike rukovođenja kulturološkim promjenama. Tako se sprečavaju sukobi koji proizlaze iz sudara staroga i novoga, a nove poslovne strategije i radne zadaće zaposleni počinju prihvaćati kao svoje vlastite.

Iz sadržaja
Predgovor (Josip Županov)
Društvena i teorijska ishodišta kulture poduzeća
Uvod
Teorijski izvori
    Uloga vrijednosti i normi
    Organizacijska dilema
    Pokret međuljudskih odnosa
    Povratak i obnova
    Kultura organizacije
    Kulturološki pristup managementu
Izgradnja kulture poduzeća
    Unutarnja izgradnja kulture poduzeća
    Tipovi kulture poduzeća
    Djelovanje kulture poduzeća
    Pozitivni utjecaj
    Opasnosti jake kulture
    Negativni učinci u procesu odlučivanja
Management promjena
    Rukovođenje i upravljanje promjenom kulture
    Usklađivanje strategije i kulture poduzeća
    Kulturološke promjene u poduzeću
Organizacijske promjene - traganje za identitetom
Uvod
Kultura poduzeća u novim Saveznim Njemačkim Državama
    Ciljevi poduzeća u tržišno orijentiranim sustavima
    Sadržajna dimenzija istraživanja kulture poduzeća
    Rezultati istraživanja u njemačkim poduzećima
Hrvatsko gospodarstvo u promjeni
    Kulturološke promjene - analiza slučajeva
Kultura autohtonih poduzetništva i kultura managementa u promjeni
Prema poduzetničkoj kulturi


Područja: fakulteti, instituti, zavodi * posao, upravljanje, komuniciranje * društvo u kojemu živimo * filozofija, eseji, promišljanja

Zainteresiranima za ovaj naslov, preporučujemo i sljedeće:


I. Ferić: Vrijednosti i vrijednosni sustavi: psihologijski pristup
 
D. Čengić: Manageri i privatizacija - Sociološki aspekti preuzimanje poduzeća
 
M. Dragičević: Ekonomija i novi razvoj
 
S. Adubato, T. F. DiGeronimo: Govorite iz srca - Budite svoji i postignite rezultate
 
K. Peračković(Za)ašto raditi u postindustrijskom društvu? - Promjene u društvenoj podjeli rada na početku 21. stoljeća
 
W. Glasser: Teorija izbora - nova psihologija osobne slobode
 
K. K. Reardon: Interpersonalna komunikacija - gdje se misli susreću