Sedam tajni uspješnog managementa

dr. sc. Pavao Brajša

recenzenti: prof. dr. sc. Josipa Bašić, doc. dr. sc. Božena Horvat


godina izdanja: © 1997. (prvo izdanje) - biblioteka: Management
format: 14 x 21 cm; opseg: 184 stranice; uvez: meki
ISBN 953-180-016-2; CIP: UDK -


U tijeku je finalna rasprodaja. Cijenu i dostupnost naslova provjerite OVDJE.

Razvitak i uspjeh poduzeća ne ovise samo o financijskim rezervama, pogodnom tržištu i dobroj tehnologiji. Nije dovoljno da manager bude financijski stručnjak, spretan i snalažljiv komercijalist te odličan tehnolog. Ta mu znanja ne pomažu u svladavanju vrlo važnog problema svakog poduzeća, a to su ljudi, suradnici, zaposleni. Dakle, manager bi trebao biti stručnjak za ljude. Ova je knjiga posvećena upravo tom dijelu - managementu ljudskog potencijala, koji je dio svakog uspješnog managementa.

Iz predgovora
  Kao višegodišnji voditelj komunikacijskih treninga za managere i kao savjetnik za problematiku human resources managementa u nekoliko većih poduzeća, sve više postajem svjestan nekih temeljnih problema s kojima se susreću manageri u vođenju poduzeća. Nisu to samo financijski, tržišni ili tehnološki problemi. Razvoj i uspjeh poduzeća ne ovise samo o financijskim rezervama, pogodnom tržištu i dobroj tehnologiji. Nije dovoljno da manager bude odličan financijski stručnjak, spretan i snalažljiv komercijalist te odličan tehnolog. Ta mu znanja ne pomažu u svladavanju vrlo važnog problema svakog poduzeća, a to su ljudi, suradnici, zaposleni. Dakle, manager bi trebao biti i stručnjak za ljude. Financijske knjige vode ljudi, tržište sačinjavaju ljudi, tehnologijom upravljaju ljudi. Na svim tim područjima treba se snalaziti, a to može samo čovjek.
  Ova je knjiga posvećena upravo tom dijelu - managementu ljudskog potencijala, koji je dio svakog uspješnog managementa. Baveći se tom problematikom i radeći s managerima u brojnim manjim i većim poduzećima, uočio sam sedam temeljnih problema, koji se mogu pretvoriti u sedam zapreka razvoju i napredovanju poduzeća, ali, ako se dobro i stručno riješe, i u sedam temeljnih uspjeha svakog poduzeća.

Iz recenzija
  Problematika ove knjige aktualna je ne samo za poslovne ljude koji upravljaju poduzećima nego i za sve one koji izravno rade s ljudima. Između tajni uspješnog managementa - usmjerenost prema čovjeku, kvaliteta, ljubav između suradnika, svih zajedno prema poduzeću, kao i prema vanjskim suradnicima; kvaliteta korištenja uma suradnika; kvaliteta motiviranosti suradnika; kvaliteta vođenja suradnika; kvaliteta timskog rada te kvalitetna komunikacija - kao originalne izdvajaju se ljubav i korištenje uma suradnika što ovo djelo čini posebno zanimljivim. (prof. dr. sc. Josipa Bašić)
  Ova knjiga obogaćuje našu literaturu o managementu, a pripada najnovijoj struji koja ciljeve poduzeća definira zadovoljstvom potrošača, djelotvornošću i zadovoljstvom zaposlenih, a kulturu organizacije promatra kao temeljni pogon i energiju za postignuća. Pritom kulturu poduzeća ne čine samo radne vrijednosti koje vode učinkovitosti, niti su pak ukras managerskoj teoriji, nego autor duboko i sugestivno uvodi managera u svijet vrijednosti, a da pritom ne moralizira. (doc. dr. sc. Božena Horvat)

Sadržaj knjige (otvara se u novom prozoru)

Zainteresiranima za ovaj naslov, preporučujemo i sljedeće:


S. Adubato, T. F. DiGeronimo: Govorite iz srca - Budite svoji i postignite rezultate
 
A.-M. Boromisa: Od troškova do koristi - Analiza troškova i koristi u pripremi projekta
 
I. McDermott, W. Jago: NLP učitelj - Cjelovit vodič za osobnu dobrobit i profesionalni uspjeh
 
K. K. Reardon: Interpersonalna komunikacija - gdje se misli susreću
 
W. Glasser: Teorija izbora - nova psihologija osobne slobode
 
E. P. Good: Dobro je biti šef
 
R. E. Wubbolding: Kako uspješno voditi ljude - Što reći kad ono što govorite nije djelotvorno