Smisleno učenje

dr. sc. Vjekoslav Miličić

recenzenti: prof. dr. sc. Stanko Petković, prof. Ivan Magdalenić


godina izdanja: © 1997. (deseto izdanje) - biblioteka: Komunikologija
format: 15 x 23 cm; opseg: 74 stranice; uvez: meki
ISBN 953-180-050-2; CIP: UDK -


U tijeku je finalna rasprodaja. Cijenu i dostupnost naslova provjerite OVDJE.

Knjiga je namijenjena studentima i učenicima koji će, vođeni mottom knjige I učiti treba naučiti, svladati osnovne pretpostavke smislenog učenja.

Iz sadržaja
Uvodna napomena
Uvod
Opći činitelji učenja
Psihofiziološki činitelji
Društveni činitelji
Fizički činitelji
Psihološki činitelji procesa učenja
Sposobnost
Mišljenje
Motivacija
Sabranost
Stupnjevi procesa učenja
"Učenje"
Pamćenje
Zaboravljanje
Metodika učenja
Pretpostavke metodike učenja
Metode smislenog učenja
Učenje i umor
Literatura

Zainteresiranima za ovaj naslov, preporučujemo i sljedeće:


W. Glasser: Svaki učenik može uspjeti
 
I. McDermott, W. Jago: NLP učitelj - Cjelovit vodič za osobnu dobrobit i profesionalni uspjeh
 
R. D. Davis, E. M. Braun: Dar disleksije - Zašto neki od najpametnijih ljudi ne znaju čitati i kako mogu naučiti
 
S. Adubato, T. F. DiGeronimo: Govorite iz srca - Budite svoji i postignite rezultate
 
K. K. Reardon: Interpersonana komunikacija - gdje se misli susreću
 
E. P. Good: Kako pomoći klincima da si sami pomognu
 
W. Glasser: Nesretni tinejdžeri - Način na koji roditelji i učitelji mogu doprijeti do njih