Igrom do sebe - 102 igre za rad u grupi

Ksenija Bunčić; Đurđica Ivković;
Josip Janković; Ankica Penava


recenzenti: dr. sc. Marina Ajduković; mr. sc. Zlatko Bastašić
ilustracije: Danko Jakšić

godina izdanja: © 2007. (peto izdanje) - biblioteka: Komunikologija
format: 13 x 20 cm; opseg: 148 stranica; uvez: meki
ISBN 978-953-180-073-0; CIP zapis: 650957

cijena: 52,50 kn (50 kn +PDV 5%)

   U Uvodnome dijelu raščlanjuju se osnovne značajke pojmova igre i grupe te dijagnostičkog i terapijskog postupka. Dalje se u knjizi prezentira mala 'enciklopedija igara' prema pojedinim namjenama s korisnim i praktičnim komentarima za voditelje rada u grupi. Igre o kojima ćete čitati u ovoj knjizi služe da kroz zajednički rad, te rast i razvoj pojedinca i cijele grupe, otkrivanjem znanja koja svatko nosi u sebi, te vježbanjem socijalnih vještina, budu zadovoljene različite individualne potrebe. Budući da brojne teorijske knjige govore o grupama i grupnim procesima, a vrlo je malo konkretnih prikaza različitih vještina potrebnih za rad u grupi, odlučili smo sastaviti priručnik, kao pomoć voditeljima grupa koji su teorijska znanja već usvojili, kako bi lakše i djelotvornije osmislili rad u grupi.

Iz uvoda
   Igra je prvo čovjekovo samostalno i stvaralačko iskustvo s okolinom. Ona je i jedan od prvih načina učenja koji omogućuje svakome, i djetetu i odraslome, da znanja koja mu mogu pomoći u racionalnoj, djelotvornoj i organiziranoj akciji, iznađe upravo u sebi i kroz vlastito iskustvo. Osnivanje grupa radi osobnog rasta i razvoja, u kojima se primjenjuju različite igre, pokazalo se vrlo korisnim, pa se sve više autora bavi istraživanjem grupa i grupnih procesa i njihovom znanstvenom evaluacijom. (...)
   Ova knjiga namijenjena je voditeljima grupa koji žele osvježiti i unaprijediti svoj rad. Za primjenu igara u grupnom radu ULOGA VODITELJA izuzetno je važna. Ona podrazumijeva znanja, vještine i iskustvo voditelja na stupnju koji odgovara vrsti i cilju grupe u kojoj će se igre primjenjivati. Ona podrazumijeva i opuštenost voditelja, koja ne smije biti maska za neznanje, nego odraz dobrog poznavanja grupnih i individualnih procesa, te poznavanje grupnih psihoterapijskih smjerova. Podrazumijeva se da je voditelj u grupama stekao iskustvo sudionika, a ne samo voditelja, kao i njegova spremnost da otkrije sebe i ravnopravno sudjeluje u svim grupnim eksperimentima s ostalim sudionicima. (...)


Sadržaj knjige s popisom igara (otvara se u novom prozoru)

Područja: dječji vrtići i jaslice * osnovne škole * srednje škole i đački domovi * socijalna skrb, savjetovališta i udruge * fakulteti, instituti, zavodi * posao, upravljanje, komuniciranje

Zainteresiranima za ovaj naslov, preporučujemo i sljedeće:


S. Adubato, T. F. DiGeronimo: Govorite iz srca - Budite svoji i postignite rezultate
 
Lj. Uvodić-Vranić: Kako se pomiriti
 
Z. Đurić, J. Veljković, M. Tomić: Psihodrama
 
J. Janković: Pristupanje obitelji - sustavni pristup
 
D. C. Gossen: Restitucija - preobrazba školske discipline
 
R. E. Wubbolding: Realitetna terapija u radu s djecom
 
J. Bićanić: Vježbanje životnih vještina - Priručnik za razrednike