Roditeljstvo se može učiti

Igor Longo

recenzenti: prof. dr. sc. Josipa Bašić; mr. sc. Ivon Hicela


godina izdanja: © 2010. (drugo izdanje) - biblioteka: Pedagogija
format: 16 x 23 cm; opseg: 96 stranica; uvez: meki
ISBN 978-953-180-170-6; CIP zapis 732112

cijena: 57,75 kn (55 kn +PDV 5%)

   Roditelje su mnogi skloni olako okrivljavati za različita djetetova ponašanja. Pritom se polazi od pogrešne pretpostavke da roditelji znaju i mogu kontrolirati svoje dijete i sve činitelje koji na nj utječu. Savršeno roditeljstvo je tvorevina mašte, ono ne postoji, kao što ne postoji ni savršeno dijete. No, roditeljstvo se može učiti. Ova je knjižica namijenjena, prije svega, roditeljima koji su spremni za taj pothvat, koji su spremni sebi i drugima postaviti nova, prava pitanja. Postavljajući takva pitanja i tražeći odgovore na njih otkrit će brojne stvari o sebi, o roditeljstvu, a istodobno će naučiti kako svome djetetu na 365 načina reći i pokazati da ga vole.

Iz recenzija
  Uvjerena sam u ispravnost načela da je najbolji način pomaganja djeci - pomoć njihovim roditeljima, a ova knjižica, kao svojevrsna radna bilježnica za roditelje, govori upravo o tome. Postavljajući pitanja i iznoseći tvrdnje o obiteljskom ozračju, o vrijednostima, željama i potrebama djeteta i roditelja, autor postupno stvara sliku o kvalitetnom roditeljstvu. Roditelji koji čitaju knjigu, a i ostale osobe koje se bave djecom, imaju prigodu propitati svoje stavove, spoznati nove mogućnosti ponašanja i odnosa te aktivno sudjelovati u ovoj "radionici za roditelje". Za mnoge će ovo biti posve novo iskustvo. Ako mu se iskreno prepuste, otvorit će im se put ka kvalitetnijem roditeljstvu i stvaranju boljih odnosa u obitelji. (prof. dr. sc. Josipa Bašić)
  Čitajući ovu knjigu roditelji imaju prigodu dobiti kompetentne odgovore iz svakodnevnih odgojnih situacija a istodobno upoznati i provjeriti brojna svoja iskustva i stavove. Autor navodi mnoštvo korisnih i praktičnih prijedloga kako se roditelji mogu postaviti prema svojoj djeci u određenim situacijama te ih s punim povjerenjem potiče na otkrivanje vlastitih mogućnosti roditeljstva. Tekst je i preporuka struke i rezultat autorove spremnosti i nastojanja da pronikne u bit roditeljstva. Knjiga će, stoga, zasigurno pomoći i svima onima koji žele postati sigurniji i svjesniji vlastitog djelovanja u odgoju općenito. (mr. sc. Ivon Hicela)


O autoru
  Psiholog Igor Longo (www.igor-longo.com) instruktor je Instituta Williama Glassera (www.wglasser.com), član stručnog savjeta HURT-a (Udruga za realitetnu terapiju Republike Hrvatske) (www.udruga-hurt.hr), stručni suradnik savjetnik u Dječjem vrtiću Cvit Mediterana u Splitu. Posjeduje Europsku diplomu za psihoterapiju (EAP) (www.europsyche.org) te diplomu iz realitetne psihoterapije (EART) (www.realitytherapy-europe.org). Ima gotovo četrdesetogodišnje radno iskustvo, a od toga oko dvadeset godina u nekoliko ustanova socijalne skrbi, te posljednjih četrnaest u Dječjem vrtiću Cvit Mediterana u Splitu. Autor je osam knjiga, 30-ak stručnih članaka, sudionik različitih edukacija. Edukacije mladih za vršnjačku pomoć provodi od 1989. godine, a radionice za roditelje održava od 1990. godine. Suosnivač je i suradnik nekoliko udruga. Čitatelji mogu poslati stavove o knjizi elektroničkom poštom na adresu: igor.longo@st.t-com.hr ili na: alinea@zg.htnet.hr

Sadržaj knjige (otvara se u novom prozoru)

Područja: djeca i roditelji (i djedovi i bake) * dječji vrtići i jaslice * osnovne škole * srednje škole i đački domovi * socijalna skrb, savjetovališta i udruge * osobni razvoj * obitelj, brak, međuljudski odnosi

Zainteresiranima za ovaj naslov, preporučujemo i sljedeće:


R. E. Wubbolding: Realitetna terapija u radu s djecom
 
I. Longo: Roditelj - graditelj odnosa
 
M. Peteh: Dijete - istraživač i stvaralac
 
C. Glasser: Moj svijet kvalitete - vježbenica
 
E. P. Good: Kako pomoći klincima da si sami pomognu
 
W. Glasser: Teorija izbora - Nova psihologija osobne slobode
 
I. Longo: Povezani s djetetom