Proljetna rasprodaja sajamskih primjeraka donosi sljedeće novitete (abecedno):
    * Dijete - istraživač i stvaralac - Igra, istraživanje i stvaranje djece rane i predškolske dobi (Anka Došen Dobud)
    * Nezavisna Država Hrvatska 1941.-1945. (zbornik radova - 2. izdanje) (Sabrina Ramet, ur.)
    * Od troškova do koristi - Analiza troškova i koristi u pripremi projekta (Ana-Maria Boromisa)
    * Odnosi s javnošću u funkciji potpore arhivskom menadžmentu i menadžmentu događanja (Goran Pavelin)
    * Roditelj - graditelj odnosa (Igor Longo)
    * Status introspekcije u suvremenoj psihologiji (Vladimir Kolesarić)

  Tijekom trajanja Proljetne rasprodaje sajamskih primjeraka nudimo:
    * stotinjak naslova po sajamskim cijenama - popis naslova
    * oslobađanje svih narudžbi poštanskih troškova
    * 10% dodatnog popusta za plaćanje unaprijed (ponuda/predračun za fizičke/pravne osobe)

p.s. Sajamski primjerak znači kako je knjiga bila na sajmu ili u knjižari te može biti ogrebana, "imati uho" i sl., ali bez unutarnjih oštećenja. Zbog većih broja upita tijekom rasprodaje, može doći do manjih zastoja u brzini odgovaranja ili u dostavi. Zahvaljujemo na razumijevanju.


Izdvojeni naslovi iz ponude sajamskih primjeraka:

J. Cvetković Lay, A. Sekulić Majurec: Darovito je, što ću s njim? - Priručnik za odgoj i obrazovanje darovite djece predškolske dobi
 
J. Cvetković Lay: Kad bi se njih pitalo... - Priče iz radionica za darovitu djecu
 
J. Cvetković Lay: Darovito je, što ću sa sobom?
 
M. Ljubetić: Važno je znati kako živjeti - Rano otkrivanje poremećaja u ponašanju predškolske djece
 
R. A. Sullo: Učite ih da budu sretni
 
M. Peteh: Matematika i igra za predškolce
 
M. Peteh: Igračke - suveniri

E. P. Good: Kako pomoći klincima da si sami pomognu
 
A. Došen Dobud: Dijete - istraživač i stvaralac
 
A. Došen Dobud: Predškola - vodič za voditelje i roditelje
 
I. Longo: Povezani s djetetom
 
C. Glasser: Moj svijet kvalitete - vježbenica
 
I. Longo: Roditeljstvo se može učiti
 
I. Longo: Roditelj - graditelj odnosa



Naša izdanja u biblioteci Darovito dijete - klikom na sliku ili naslov otvara se opširni opis knjige.

Biblioteka - Darovito dijete (knjige u biblioteci - abecedeno)

Jasna Cvetković Lay; Ana Sekulić Majurec
Darovito je, što ću s njim? - Priručnik za odgoj i obrazovanje darovite djece predškolske dobi
100 kn (+PDV 5% =105 kn) (16x23 cm; 184 stranice; meki uvez; biblioteka: Darovito dijete)
Priručnik daje prikaz fenomena darovitosti, specifičnosti u ponašanju darovitog djeteta predškolske dobi i njegovih potreba koje treba uvažavati kako bi se potaknuo razvitak darovitosti, te moguće načine rada s takvom djecom u redovnim odgojnim skupinama predškolskih ustanova i igraonicama. Pregled je upotpunjen nizom primjera praktičnih aktivnosti od kojih svaki odgajatelj može odabrati one koje najviše odgovaraju njegovim sklonostima, iskustvu i mogućnostima izvedbe. Iako je priručnik najprije namijenjen odgajateljima, u njemu će korisne sadržaje naći i učitelji koji rade s djecom na početku školovanja, odgajatelji u dječjim domovima, stručni suradnici u odgojno-obrazovnim ustanovama, studenti - budući odgajatelji i učitelji, kao i roditelji.

Jasna Cvetković Lay
Darovito je, što ću sa sobom? - Priručnik za obitelj, vrtić i školu
130 kn (+PDV 5% =136,50 kn) (16x23 cm; 272 stranice; meki uvez; biblioteka: Darovito dijete)
Nakon priručnika Ja hoću i mogu više i knjige Darovito je, što ću s njim?, roditelji, odgajatelji, učitelji i nastavnici dobili su novu knjigu o darovitoj djeci (drugo dopunjeno i izmijenjeno izdanje), ali i o svojoj ulozi u prepoznavanju darovitosti i poticanju realizacije potencijala darovite djece. Svaki dio obiluje brojnim prilozima (kontrolne liste, upitnici, programi, projekti, primjeri i sl.) koji zorno ilustriraju pojedinu temu. Knjiga obuhvaća pet osnovnih dijelova: Djeca mimo naših očekivanja u kojemu se definiraju i objašnjavaju pojmovi, razlike darovitih od ostale djece, te predrasude i pretjerana očekivanja od darovitih. U dijelu Darovito dijete u vrtiću upozorava se na rane znake i identifikaciju darovitosti, govori se o odnosu darovitih prema okruženju, njihovu odgoju i obrazovanju u vrtiću. Darovito dijete i obitelj je treći dio u kojemu se objašnjavaju specifična ponašanja darovite djece, govori se o tipovima obitelji i odnosima koji (ne) pogoduju razvoju potencijala darovitih, a u četvrtome - Prilagodba škole darovitima - riječ je o pristupu škole prema darovitima (u nekoliko zemalja i u Hrvatskoj). U petom dijelu, Daroviti i društvena sredina, govori se o općem stavu društva prema darovitima i što se (ne) čini za takvu djecu.

Jasna Cvetković Lay
Ja hoću i mogu više - Priručnik za odgoj darovite djece od 3 do 8 godina
60 kn (+PDV 5% =63 kn) (16x23 cm; 124 stranice; meki uvez; biblioteka: Darovito dijete)
Ovim se priručnikom autorica obraća roditeljima djeteta koje mnoge stvari čini nešto ranije, bolje, brže i možda nešto drukčije od većine ostale djece. Kao praktičar, autorica pokušava odgovoriti na tri osnovna pitanja: 1. Kako prepoznati bistro, potencijalno darovito dijete predškolske i rane školske dobi? 2. Što roditelj može učiniti za njegov razvoj? 3. Kako se nositi s nekim specifičnostima u ponašanju bistre, potencijalno darovite djece?

Jasna Cvetković-Lay
Kad bi se njih pitalo... Priče iz radionica za darovitu djecu
60 kn (+PDV 5% =63 kn) (16x20 cm; 108 stranice; meki uvez; biblioteka: Darovito dijete)
O darovitoj su djeci napisane brojne knjige. No, sve one vas neće uspjeti u potpunosti pripremiti za stvarni susret s darovitim djetetom. Stoga ovo nije jedna od knjiga koja nudi recepte i jednostavna rješnja, zato što ih - nema. Ova knjiga vam neće dati odgovore, ali će vam pomoći da na pitanja koja vas muče pronađete svoje vlastite. Autorica je svoje petnaestogodišnje iskustvo u radu s darovitom djecom pretočila u deset zanimljivih i vrlo dojmljivih priča - kroz koje doznajemo o izraženoj socijalnoj osjetljivosti darovitih mališana, osjećaju za pravdu i nepravdu, odstupanju od tipičnih "normalnih" ponašanja za dječake i djevočice, o tome koliko su ta djeca neumorna, zahtjevna i naporna, kako se suočavaju sa svojim uspjesima i strahom od neuspjeha, te o školi koja najčešće vrlo brzo prestaje biti veselje i postaje muka - a u svakoj od priča autorica vrlo iskreno navodi i svoje dileme i frustracije.