Proljetna rasprodaja sajamskih primjeraka donosi sljedeće novitete (abecedno):
    * Dijete - istraživač i stvaralac - Igra, istraživanje i stvaranje djece rane i predškolske dobi (Anka Došen Dobud)
    * Nezavisna Država Hrvatska 1941.-1945. (zbornik radova - 2. izdanje) (Sabrina Ramet, ur.)
    * Od troškova do koristi - Analiza troškova i koristi u pripremi projekta (Ana-Maria Boromisa)
    * Odnosi s javnošću u funkciji potpore arhivskom menadžmentu i menadžmentu događanja (Goran Pavelin)
    * Roditelj - graditelj odnosa (Igor Longo)
    * Status introspekcije u suvremenoj psihologiji (Vladimir Kolesarić)

  Tijekom trajanja Proljetne rasprodaje sajamskih primjeraka nudimo:
    * stotinjak naslova po sajamskim cijenama - popis naslova
    * oslobađanje svih narudžbi poštanskih troškova
    * 10% dodatnog popusta za plaćanje unaprijed (ponuda/predračun za fizičke/pravne osobe)

p.s. Sajamski primjerak znači kako je knjiga bila na sajmu ili u knjižari te može biti ogrebana, "imati uho" i sl., ali bez unutarnjih oštećenja. Zbog većih broja upita tijekom rasprodaje, može doći do manjih zastoja u brzini odgovaranja ili u dostavi. Zahvaljujemo na razumijevanju.


Izdvojeni naslovi iz ponude sajamskih primjeraka:

E. P. Good: Dobro je biti šef
 
W. Glasser: Teorija izbora - nova psihologija osobne slobode
 
A.-M. Boromisa: Od troškova do koristi - Analiza troškova i koristi u pripremi projekta
 
W. Glasser: Teorija kontrole - Novo objašnjenje načina na koji kontroliramo svoje živote
 
S. Adubato, T. F. DiGeronimo: Govorite iz srca - Budite svoji i postignite Ispovijest
 
K. Bunčić, Đ. Ivković, J. Janković, A. Penava: Igrom do sebe - 102 igre za rad u grupi
 
K. K. Reardon: Interpersonalna komunikacija - gdje se misli susreću

A. Halmi: Multivarijatna analiza u društvenim znanostima
 
I. McDermott, W. Jago: NLP učitelj - Cjelovit vodič za osobnu dobrobit i profesionalni uspjeh
 
V. Gnjato: Sastanci - interesno komuniciranje
 
R. E. Wubbolding: Kako uspješno voditi ljude - Što reći kad ono što govorite nije djelotvorno
 
R. E. Wubbolding: Primjena realitetne terapije
 
W. Glasser: Realitetna terapija u primjeni
 
G. Pavelin: Odnosi s javnošću u funkciji potpore arhivskom menadžmentu i menadžmentu događanja



Naša izdanja iz područja Posao, upravljanje, komuniciranje - klikom na sliku ili naslov otvara se opširni opis knjige.

Područje - Posao, upravljanje, komuniciranje (knjige iz područja - abecedno)

E. Perry Good
Dobro je biti šef
35 kn (+PDV 5% =36,75 kn) (14x21 cm; 88 stranica; meki uvez; biblioteka: Management)
Polazeći od postavke da posao može dobro obavljati samo onaj tko uistinu želi i doista spozna suštinu posla, autorica jasno i jednostavno poučava o tehnikama i metodama rukovođenja koje ga čine uspješnim. "Većina stručnjaka postaju šefovi kad se iskažu kao kompetentni u nekom području. Naprimjer, ja sam postala rukovoditeljica, odnosno šef, zato što sam bila kompetentna savjetnica. Ali ne i kompetentni rukovoditelj. Nikad, naime, nisam učila rukovoditi. To sam činila rukovodeći, prema načelu pokušaja i pogrešaka. Ovu sam knjižicu zamislila kao jednostavna uputstva, "alat", koji će vam pomoći da budete kompetentniji rukovoditelj. Dobro je, naime, biti šef ako znate što radite i što bi trebalo učiniti. Tada je lakše, a moglo bi biti i zabavnije." (E. Perry Good)

dr. sc. Mirjana Dragičević
Ekonomija i novi razvoj
30 kn (+PDV 5% =31,50 kn) (16x23 cm; 160 stranica; meki uvez; biblioteka: Management)
Poslije razmatranja sustava klasične kapitalističke ekonomije i socijalističke ekonomije te razvojnih trendova mješovitih ekonomija (transnacionalizacija - globalizacija - ekonomija bez granica), u središte se postavlja paradigma novog razvoja s najznačajnijim temama budućnosti - rast ili razvoj; koncepcija održiva razvoja. Promišlja se sadašnji i budući razvoj ekonomije u Hrvatskoj.

Steve Adubato; Theresa Foy DiGeronimo
Govorite iz srca - Budite svoji i postignite rezultate
120 kn (+PDV 5% =126 kn) (16x23 cm; 256 stranica; meki uvez; biblioteka: Komunikologija)
Naziv ove knjige potpuno izražava ono što se nalazi na njezinim stranicama. Autor polazi od pretpostavke da mnogi od nas ne znaju kako komunicirati tako da dopru do drugih na osobnoj, ljudskoj razini - jer su nas od osnovne škole učili da je u najvećoj mjeri svrha komunikacije "prenijeti informacije". Učinkovita komunikacija znači doprijeti do ljudi, pokrenuti ih i postići vezu s njima, bez obzira na to je li riječ o jednom čovjeku ili o stotinama ljudi. Knjiga je namijenjena mnogima - direktorima i djelatnicima koji moraju govoriti u javnosti; ljudima na rukovodećim mjestima kao i članovima nekog tima. Pojašnjava utjecaj informatičke tehnologije na komuniciranje: e-mail-ovi, prezentacije i slično. Knjiga govori i o komunikaciji među prijateljima, u muško-ženskim odnosima, o važnosti malih razgovora. Autor izdvaja najjače sredstvo komunikacije, naglašavajući: Vi ste poruka !

Ksenija Bunčić; Đurđica Ivković; Josip Janković; Ankica Penava
Igrom do sebe - 102 igre za rad u grupi
50 kn (+PDV 5% =52,50 kn) (13x20 cm; 148 stranica; meki uvez; biblioteka: Komunikologija)
U Uvodnome dijelu raščlanjuju se osnovne značajke pojmova igre i grupe te dijagnostičkog i terapijskog postupka. Dalje se u knjizi prezentira mala 'enciklopedija igara' prema pojedinim namjenama s korisnim i praktičnim komentarima za voditelje rada u grupi. Igre o kojima ćete čitati u ovoj knjizi služe da kroz zajednički rad, te rast i razvoj pojedinca i cijele grupe, otkrivanjem znanja koja svatko nosi u sebi, te vježbanjem socijalnih vještina, budu zadovoljene različite individualne potrebe. Budući da brojne teorijske knjige govore o grupama i grupnim procesima, a vrlo je malo konkretnih prikaza različitih vještina potrebnih za rad u grupi, odlučili smo sastaviti priručnik, kao pomoć voditeljima grupa koji su teorijska znanja već usvojili, kako bi lakše i djelotvornije osmislili rad u grupi.

Kathleen K. Reardon
Interpersonalna komunikacija - gdje se misli susreću
125 kn (+PDV 5% =131,25 kn) (16x23 cm; 208 stranica; meki uvez; biblioteka: Komunikologija)
Za sve one koji žele saznati što je komunikacija i koji žele uspješno komunicirati - Bez komuniciranja nema ni proizvodnje a ni stvaranja i održavanja ljudskih odnosa, posebno u demokratskim uvjetima života. Stoga ne čudi što se u životnoj praksi, posebno u razvijenijim zemljama, komunikologiji i njezinim rezultatima posvećuje sve više pažnje u životnoj praksi - bez obzira na to bila ta praksa javna ili privatna, gospodarska, politička ili neka druga i da se, sukladno tome, sve više uvodi u nastavu škola na svim razinama.

dr. sc. Drago Čengić
Manageri i privatizacija - Sociološki aspekti preuzimanja poduzeća
30 kn (+PDV 5% =31,50 kn) (16x23 cm; 186 stranica; meki uvez; biblioteka: Management)
U prvome dijelu - Privatizacija i managersko preuzimanje poduzeća - autor objašnjava pojave managerskog preuzimanja poduzeća (MBO) i preuzimanje poduzeća od strane njihovih zaposlenih (EBO) kao pojave koje obilježavaju novu razvojnu fazu kapitalizma. Te su pojave vezane, prije svega, uz privatizaciju, koju s toga gledišta autor analizira - na temelju tuđih i vlastitog istraživanja - u Velikoj Britaniji, Mađarskoj, Poljskoj, Češkoj i Slovačkoj, a drugi je dio vezan uz privatizaciju i managersko preuzimanje poduzeća u Hrvatskoj.

Ian McDermott; Wendy Jago
NLP učitelj - Cjelovit vodič za osobnu dobrobit i profesionalni uspjeh
240 kn (+PDV 5% =252 kn) (16x23 cm; 408 stranica; meki uvez; biblioteka: Komunikologija)
Mi smo stvorenja koja imaju navike - obrasce mišljenja, osjećanja i djelovanja. Neke su uistinu korisne, dok druge mogu biti nedjelotvorne, ograničavajuće, pa čak i uništavajuće. Uz pomoć NLP-a možete razumjeti svoje sklopove; kako su se oblikovali u prošlosti, kako utječu sada i kako mogu utjecati u budućnosti. Čak i više od toga - NLP vam pruža alate pomoću kojih možete mijenjati ili ugađati svoje sklopove, tako da vas dovedu do onoga što vam je važno i što želite. Budući da nudi ovakvu vrst razumijevanja, NLP se već potvrdio kao značajno sredstvo osobnog razvoja i komunikacije u svim područjima. On će vam omogućiti da izgradite "modele" izvrsnosti što će unaprijediti vaš osobni život. Omogućit će vam da svoje ciljeve ostvarite brzo i djelotvorno. Ono što učite možete primijeniti na poslu i kod kuće. Razumijevanje i primjena NLP-a pomoći će vam: pojasniti što zapravo želite, ostvariti vaše ciljeve, pronaći nove načine rješavanja problema, usvojiti vještine koje vam se sviđaju kod drugih, djelotvornije koristiti svoje vrijeme, razviti osjećaj vlastite svrhovitosti, pojasniti vaše vrijednosti i s njima uskladiti vaša djelovanja, otkriti kako vam vaša vjerovanja mogu pomoći ili vas ograničavati, učiniti svaku promjenu koja vam je potrebna, prevladati djelovanja negativnih iskustava, osjećati se zadovoljnima u svemu što namjeravate učiniti.

Ana-Maria Boromisa
Od troškova do koristi - Analiza troškova i koristi u pripremi projekta
190,48 kn (+PDV 5% =200 kn) (16x23 cm; 228 stranica; meki uvez; biblioteka: Posebna izdanja)
Knjiga prikazuje glavne elemente, opseg i upotrebu analize troškova i koristi. Usmjerena je na njezinu primjenu u kontekstu kohezijske politike Europske unije, pri čemu u obzir uzima specifične ciljeve hrvatskih operativnih programa. Cilj knjige je dati opći pregled mogućnosti i ograničenja analize troškova i koristi, identificirati uobičajene greške i dobre strane analize, a time olakšati i suradnju naručitelja i izrađivača analize. Knjiga bi naručiteljima trebala pomoći razlikovati dobru od loše studije, kao i vezu između dobre studije i lošeg projekta i obrnuto te tako pridonijeti boljoj pripremi i odabiru investicijskih projekata. Izrađivačima će pomoći sistematizirani sažeci i poveznice na sektorske upute. Kroz knjigu je kao primjer korišten projekt - pelješki most - kako bi se omogućilo razumijevanje povezanosti različitih dijelova studije te pokazala važnost suradnje stručnjaka različitih profila tijekom izrade.

Goran Pavelin
Odnosi s javnošću u funkciji potpore arhivskom menadžmentu i menadžmentu događanja
190,48 kn (+PDV 5% =200 kn) (16x23 cm; 425 stranica; meki uvez; biblioteka: Komunikologija)
Svako kreiranje programa arhivskih službi bez obraćanja posebne pozornosti na odnose s javnošću je kao planiranje zabave bez uzvanika. Štoviše, planiranje i upravljanje događanjima u svijetu odnosa s javnošću ovisi o razumijevanju prirode publika, medija, novinara i ostalih relevantnih interesno-utjecajnih skupina i javnosti, a zahtijeva i primjenu brojnih komunikacijskih tehnika u ophođenju s lokalnom zajednicom, sponzorima i sl. Na arhivima je da u budućnosti donesu očekivanu promjenu te organiziraju događanja za unutarnje i vanjske korisnike, u smislu dobro planiranih edukativnih aktivnosti. Knjiga je namijenjena i drugim baštinskim institucijama koje nastoje unaprijediti kvalitetu svoje komunikacije s javnošću s ciljem poboljšanja vlastitoga organizacijskog menadžmenta i menadžmenta događanja.

dr. sc. Božena Jokić
Poduzeće u promjeni - Mijenjanje stavova, shvaćanja i ponašanja
30 kn (+PDV 5% =31,50 kn) (16x23 cm; 100 stranica; meki uvez; biblioteka: Management)
U hrvatskim se poduzećima zbivaju velike kulturološke promjene. Kolektivistički je sindrom gotovo posve iščezao, no što bi ga trebalo zamijeniti? Nova shvaćanja i ponašanja ne mogu se preko noći promijeniti, no tim je promjenama moguće rukovoditi i poticati ih. Suvremeni management u svijetu koristi u tu svrhu različite tehnike rukovođenja kulturološkim promjenama. Tako se sprečavaju sukobi koji proizlaze iz sudara staroga i novoga, a nove poslovne strategije i radne zadaće zaposleni počinju prihvaćati kao svoje vlastite.

Vidoslav Gnjato
Sastanci - interesno komuniciranje
80 kn (+PDV 5% =84 kn) (16x23 cm; 160 stranica; meki uvez; biblioteka: Komunikologija)
U ovoj knjizi glavnu ulogu imaju ljudi kojima sastanak služi kao sredstvo, oblik rada, kroz koji će se, poštujući demokratska načela komuniciranja, dogovoriti o tome kako će svoje pojedinačne i grupne interese i potrebe ostvariti u duhu "pobjednik - pobjednik", za zajedničku dobrobit poduzeća, ustanove ili udruge.

William Glasser
Teorija izbora - Nova psihologija osobne slobode
160 kn (+PDV 5% =168 kn) (16x23 cm; 302 stranice; meki uvez; biblioteka: Psihologija)
Teorija izbora je izazov staroj tradiciji temeljenoj na načelu "ja znam što je za tebe dobro", jer ona nastoji odgovoriti na pitanje na koje smo cijeli život pokušavali odgovoriti: Kako možemo biti slobodni živjeti načinom na koji želimo, a i dalje se dobro slagati s ljudima koji su nam u životu značajni? (dr. William Glasser)
Autor naglašava da gotovo sve psihičke teškoće proizlaze iz toga što nemamo zadovoljavajuće odnose u tri područja: obitelji, školi i na radnom mjestu. Vođeni svojim svijetom kvalitete, pokušavamo mijenjati vanjski svijet i prilagoditi ga svojim potrebama. Tu počinje drama međuljudskih odnosa - psihologija izvanjske kontrole.

prof. dr. sc. Josip Deželjin, dr. sc. Vidoje Vujić
Vlasništvo - poduzetništvo - management
40 kn (+PDV 5% =42 kn) (16x23 cm; 216 stranica; meki uvez; biblioteka: Management)
U knjizi se objašnjavaju osnovni pojmovi - vlasništvo, poduzetništvo, management; njihove bitne sastavnice, povijesni oblici i razvitak; procesi upravljanja poduzećem; procesi pretvorbe vlasničkih i poduzetničkih oblika...